פוסט ראשון – שמפו יבש (לשימוש בין שתי חפיפות)

היי לכולם,

זה הפוסט הראשון שלי בבלוג – הבלוג כולו יוקדש לטיפוח , וכשאני אומרת טיפוח אני מתכוונת למוצרי שיער, איפור, קרמים וכו'. מה שאומר, כל מה שנשים אוהבות (או אני בעיקר חח).

אני חייבת לציין שהבלוג הזה נועד נטו לשתף אתכן בחוויות שלי במוצרים השונים שנמכרים לצרכן. אני לא מקבלת תשלום או בונוסים. שמתי לב שכמעט בכל בלוג מתפרסמים תכנים שיווקיים ולעיתים זה אפילו דיי מעיק כשרוצים לקרוא חוות דעת כנה ואמיתית לגביי מוצר מסוים.

המון זמן רציתי לפתוח בלוג ולשתף, והנה הגיע היום הזה.

אז המוצר הראשון שעליו אדבר הוא השמפו היבש (שמפו ללא שטיפה), להפעם של חברת KEUNE – הוא נקרא dry shampoo.

השמפו היבש של חברת KEUNE

השמפו היבש של חברת KEUNE

אז סתם לידע כללי, מה זה בעצם שמפו יבש?

שמפו יבש הוא תרסיס ספריי אותו צריך להתיז על שיער יבש שלא עבר חפיפה. התרסיס בעצם סופח את השומניות שהקרקפת מפרישה במהלך היום והתוצאה המתקבלת: שיער נטול שומניות.

הוראות שימוש:

  1. נערי את הבקבוק היטב.
  2. התיזי את החומר על שורשי השיער (ועל אורכי השיער במידת הצורך).
  3. תני לחומר להיספג בשיער למשך מספר דקות בכדיי לספוח את השומניות.
  4. הברישי את השיער.
  5. תוצאה הושלמה :]

מה בעצם מבטיחים לנו בשימוש בשמפו היבש של KEUNE:

שיער ועור קרקפת נקיים תוך דקות ספורות ומבלי להשתמש בשמפו הרטוב המסורתי, ספיגת שמנוניות השיער ואת הריח הלא נעים והענקת מרקם משי וריח נפלא.

מה בפועל קרה:

אני אספר קצת על הרגלי חפיפת השיער שלי, עד לפני חצי שנה חפפתי את השיער שלי יום יום כי אני סובלת משיער מאד שומני ובתור טיפוס נורא היגייני אני מרגישה חובה לחפוף בכל יום. בנוסף אני מחליקה את השיער במחליק ומתחזקת בלונד ברמה 10.1. כל אלה ביחד גרמו לשיער שלי להתייבש ולהפסיק להיראות בריא. באיזשהו שלב פחדתי שהשיער יישבר ויקרע ואאלץ להסתפר. בשל כל אלה החלטתי להפסיק לחפוף את השיער באופן יום יומי והתחלתי לחפוף יום כן יום לא ומנגד התחלתי לחפש פתרונות לשימוש בין החפיפות בכדי לנטרל את השומניות, במיוחד בקיץ. אחרי שיטוט ארוך ב"Google" החלטתי לרכוש את KEUNE מחנות אינטרנטית ישראלית (לכניסה לאתר לרכישה), שנמכר ב-70 ש"ח בערך ל- 200 מל'. קיבלתי את המוצר תוך 4-5 ימים לסניף הדואר שקרוב אליי. כשחזרתי הביתה כמובן שלא התאפקתי ומייד השתמשתי בתרסיס שהיה אמור לפתור לי המון בעיות, אך לצערי הרב התאכזבתי. נאלצתי להתיז כמעט רבע מבקבוק הספריי על השיער (רק איפה שהשורשים) ולאחר מכן חיכיתי בערך 3-4 דקות, על השיער שלי הופיע חומר אבקתי לבן שאמור לספוח את השומניות – את האבקה אמורים לפזר בעזרת שימוש במסרק – רק שזה לא בדיוק עזר להעלים את כל האבקה ונשארו לי מעט כתמים לבנים של אבקה עיקשת שסירבה להיעלם (תמונה להמחשה בהמשך). מכיוון שאני בלונדינית זה עוד איכשהו היה נסבל האבקה הלבנה הזו, אבל אני מאמינה שעל שיער כהה זה ייראה מצחיק והזוי. בנוסף, ההבטחה לריח נעים ורענן לא התקיימה במקרה הזה. הריח של התרסיס הזכיר לי ריח של תפוח ירוק – בערך כמו הבושם של DKNY הדלישס הירוק (למי שמכירה), לריח לא ממש התחברתי כי בריח תפוח יש מעט חמצמצות לטעמי והריח של השומניות והשומניות לא נעלמו. השיער שלי כן קיבל מן נפח כמו של אחרי חפיפה, אבל הוא לא היה נראה טוב כמו אחרי חפיפה וגם הייתה תחושה של שיער יבש.

השיער לאחר השימוש בשמפו היבש

השיער לאחר השימוש בשמפו היבש. כמו שאתם יכולים לראות השומניות עדיין נראית, האבקה הלבנה גם כן נראית בשורשי השיער והמראה הויזואלי לא נראה טוב.

 

והתמונה הזו בכדיי שתבינו איך השיער שלי נראה לאחר חפיפה רגילה -במקלחת- ולא עם תרסיס השמפו יבש

והתמונה הזו בכדיי שתבינו איך השיער שלי נראה לאחר חפיפה רגילה -במקלחת- ולא עם תרסיס השמפו יבש

אז מה אני בעצם חושבת על המוצר:

פייר?, התאכזבתי. לדעתי התרסיס שמפו יבש של KEUNE יכול לשמש כמוצר SOS למקרים בהם אין זמן לחפוף (ואז לייבש ולעשות מחליק וכל הטקס המוכר) וחייב איזשהו פתרון ממש מהיר.

אני מתכוונת לרכוש בקרוב את השמפו היבש של חברת AMIKA. הוא אומנם יותר יקר אבל הבנתי שהוא לא משאיר שאריות של אבקה לבנה על השיער והריח יותר נעים. מבטיחה מייד לעלות פוסט לאחר השימוש :]

עד הפעם הבאה, חיבוקים3>

 

כתיבת תגובה