קלרינס Clarins פריימר – Instant Smooth Perfecting Touch

כך בעצם התחיל סיפור האהבה שלי עם חברת קלרינס,

אני רוצה להקדיש את הפוסט הזה לפריימר הסופר מושלם של קלרינס Instant Smooth Perfecting Touch. מזמן רציתי לכתוב פוסט על הפריימר של קלרינס, לא רק בגלל שהוא מדהים, אלא משום שבנוסף לנראות המעולה של המייקאפ עליו, הוא שינה את מרקם העור שלי בחלקים הבעייתיים.

20151019_224949-1

שנה שעברה החלטתי לחפש פריימר איכותי שיגרום למייקאפ להיראות טוב על העור שלי. עדיין סבלתי באותה תקופה (2015) מהגבשושים שנשארו מכמות הפצעונים שהיו לי על הפנים, וכל מייקאפ היה פשוט נראה מזעזע אחריי 3 שעות בערך. כמובן שפניתי למר גוגל והתחלתי לחפש מידע על פריימרים – ולבסוף הגעתי למוצר הזה שפשוט גרף מחמאות מכל כיוון. ההחלטה הכי טובה שיכולתי לעשות הייתה לרוץ לסופר-פארם ולרכוש אותו. כמו שאתם רואים בתמונה רכשתי אותו במחיר מלא ללא הנחות, אני ממליצה בחום לרכוש אותו מהאינטרנט כי הוא זה זול יותר (למי שאין בעיה לחכות למשלוח).

רכישה: סופר-פארם, בעלות של 217 ש"ח ל-15 מ"ל.

אריזה: הפריימר מגיע בצנצנת בצורת אליפסה בקופסה אדומה. בתוך הקופסה ישנה כפית שאיתה ניתן להשתמש בפריימר (מתנצלת שאין תמונה). כמו שאתם רואים הקופסה נראית מדהימה ויוקרתית, השילוב של האדום בורדו עם המכסה הכסוף פשוט עושים עבודה טובה.

20151019_225534-1

מרקם וריח: מרקם הפריימר הוא חמאתי דחוס (זאת אומרת שאם אני הופכת את הצנצנת כשהיא פתוחה, שום דבר לא נוזל ממנה) וצבעו ורדרד. המרקם החמאתי שלו נמרח בקלות על העור. מספיקה טיפה ממש פצפונת בשביל לכסות שטח גדול מהפנים. השתמשתי בו יותר משנה עד שהייתי צריכה לרכוש אחד חדש. אני חייבת לציין שכמעט ואין ריח לפריימר ומבחינתי זה בונוס, כך אני מעדיפה את מוצרי הקוסמטיקה שאני מורחת על הפנים, נטולי ריחות.

ההבטחה של קלרינס: עור רך וחלק, הפחתת קמטים וקמטי הבעה וטיפול בנקבוביות פעורות.

מה קרה בפועל: לפני כל ההבטחות אני אציין שוב שהנחת המייקאפ על הפריימר של קלרינס נראה מדהים. לגביי הקמטים אני לא יכולה להעיד על שינוי מכיוון שבגיל 27 עדיין אין לי קמטים כלשהם שצריך לטשטש. בואו נעבור להבטחה לעור רך וחלק – כן כן כן כן!!! 3 סימני קריאה. סבלתי מבליטות של פצעונים שנשארו לי מהאקנה על הפנים וכל קרם לחות או פריימר שהנחתי על הפנים גרם להם להיראות גרוע יותר. לאחר שימוש אחד בפריימר של קלרינס, יום למחרת היה שינוי משמעותי, כל הבליטות התחילו לשטוח והאדמומיות הייתה נראית פחות נורא. כמובן שהייתי מופתעת והחלטתי להמשיך להשתמש במוצר, אני חייבת לציין שבחוויה האישית שלי הפנים שלי היו חלקות לחלוטין לאחר 3 שימושים בלבד ורכות. בנוסף, הנקבוביות נראו נהדר ולאחר כמה שעות עם מייקאפ על הפנים הן עדיין נראו מעולה.

מסקנה: ממליצה מאד על הפריימר הזה, אם כי לדעתי לבעלות עור שמן במיוחד הוא פחות יתאים. מוצר חובה!

ציון: 5/5.

כתיבת תגובה