Frank Body Scrub

הסיבה שהחלטתי לכתוב על "פילינג הקפה" שהפך נורא פופולרי בשנה האחרונה, היא בגלל ההבטחה לטיפול מובטח באקנה/צלקות אקנה/פוסט אקנה וכו'.

אני אתחיל ואומר שממש התאכזבתי מהמוצר. רכשתי אותו דרך אתר האינטרנט הרשמי (דעה על האתר: לא ממש אהבתי את הדרך בה העבירו מידע על המוצרים)  int.frankbody.comבמבצע – הציעו 2 חבילות פילינג + ג'ל והכל במחיר של 50$. כן, לא כזה זול אבל גם לא כזה יקר, ויחד עם ההבטחה לטיפול בצלקות אקנה לא חשבתי פעמיים ורכשתי את הפילינג.

 

המוצרים שקיבלתי מ- frank body

screenshot_2017-01-08-17-25-47-1

כמו שאתם רואים הגיעו גם כמה עלונים נחמדים

אז מה קיבלתי בעצם?

פילינג קוקוס, פילינג קפה, ג'ל, מספר עלונים

 

הוראות שימוש בפילינג של frank body:

הרטיבי את עורך במים לפני המריחה

מרחי את הפילינג על משטח העור הרטוב

עסי בעדינות רבה את הפילינג על העור

המתיני 5-10 דקות כשהפילינג על הפנים

שטפי את הגרגירים במים וסבון

*יש להשתמש במוצר פעמיים עד שלוש בשבוע*

 

המשלוח:

המשלוח הגיע נורא מהר, תוך שבוע וחצי בערך, ויותר מזה – המוצרים הגיעו אליי עד דלת הבית באמצעות שליח. שמחתי כמובן ומבחינתי זו הייתה נקודת בונוס. מבחינת העיצוב – המוצרים היו מסודרים בתוך קופסה מלבנית בצבע ורדרד-אפרסק והיה נראה שהמעצבים עשו עבודתם נאמנה, כי אין כמו משלוח שמגיע בצורה כ"כ מסודרת ונעימה לעין.

מה בעצם פראנק-בודי מבטיחים לנו?

בשימוש בפילינג: טיפול באקנה – צלקות/ פוסט אקנה/ אקנה פעיל, טיפול בפיגמנטציה, צלוליטיס וסימני מתיחה תוך חודשיים עד שלוש.

בשימוש בג'ל: עור רך וחלק.

מה קרה בפועל?

השתמשתי במוצר פעמיים בשבוע. לא רציתי להשתמש בו יותר מזה כי הוא נורא מלכלכך, כל האמבטיה שלי הייתה מלאה בגרגירי פילינג קפה חומים כהים ויחד עם העייפות של 'יום עמוס בעבודה' לא נהניתי מהעובדה שנוצרה לי משימת ניקיון נוספת בבית. התנסיתי במוצר רק על שטחי הפנים בהם נשארו מעט צלקות ונקודות אדומות מהאקנה ובנוסף הנחתי מעט מהפילינג על סימני המתיחה שבירכיים כתוצאה מהרזיה. הפילינג מריח פשוט נפלא, בריח של קפה/שוקולד/קוקוס, נהניתי להסניף אותו כל עוד הוא היה מונח על הפנים שלי. לאחר 10 דקות שטפתי את הפנים במים וסבון בדיוק כמו בהוראות השימוש, ניגבתי עם מגבת ושמתי לב שאזורי העור בהם השתמשתי בפילינג הפכו אדומים ויבשים נורא. בחרתי להתעלם מכך ומרחתי את הג'ל שמבטיח עור חלק ורך ושיערתי שהוא זה שיטפל באדמומיות וביובש. מרקם הג'ל היה נורא דליל – והריח היה בלתי נסבל – עוד לא הצלחתי להבין מה היה הריח הזה. הסיבה בגללה התעלמתי מהאדמומיות היא משום שב"פרנק-בודי" מיידעים שלא רואים תוצאות באופן מיידי, אלא רק לאורך שימוש רב פעמי. במשך חודש שלם השתמשתי בפילינג פעמיים בשבוע עד שהחלטתי סופית להפסיק להשתמש בו מכיוון שסבלתי מיובש ואודם קיצוני (ואפילו הופיעו פצעים חדשים) כתוצאה מהשימוש. המצב הזה פשוט ייאש אותי. המוצר לא טיפל בפוסט-אקנה אלא החריף אותו והתקווה להיעלמות סימני מתיחה ממש 'מזעריים' לא נראתה באופק. הרגשתי באיזשהו מקום שאני יותר מזיקה לעור שלי מאשר מטפלת בו והחלטתי שיש אמת באמירה שבכל מה שקשור לאקנה או פוסט אקנה אין להשתמש בפילינג גרגירים. אז בעצם נשארתי עם מוצרים שבקושי נעשה בהם שימוש.

מסקנה סופית:

כן, התאכזבתי. לא ציפיתי לתוצאות כאלו עגומות. לפני שרכשתי את המוצר ראיתי אלפי שיתופים מבחורות שהתנסו במוצר, בתמונות הן הציגו את השינוי שהפילינג חולל – תמונת הלפני ותמונות האחרי (לפני השימוש הוצג אקנה פעיל ולאחר השימוש עור חלק) , ככה שהמוצר היה נראה כסיפור הצלחה אל מול ההוצאה הזולה לטיפול בפוסט-אקנה. יכול להיות שעור הפנים שלי עדין מידי והבעיה היא נטו בעור הפנים שלי, למרות זאת הרגשתי שדיי עבדו עליי. אישית, מניסיוני, אני לא ממליצה על המוצרים הללו.

 

שיהיה שבוע מקסים לכולכן אהובות XOXO

כתיבת תגובה