סבוני פנים CHANEL ו- Neutrogenara

אז יום חמישי הגיע והסופ"ש כבר כאן, מה שאומר שמצאתי הזדמנות לשבת ולכתוב סקירה ל- 2 סבוני פנים.

אני באמת חושבת שאין דבר יותר חשוב מסבון פנים שיתאים לסוג העור שלך בצורה מושלמת.

עור הפנים שלי הוא שמן מעורב והיה לי נורא קשה להתאים סבון שלא ייבש אותו יתר על המידה אבל גם לא ישאיר את הפנים שמנוניות (כי הפצעים בהחלט ימהרו להופיע בשיא אדמומיותם).

שגרת ניקיון הפנים שלי:

אני שוטפת את הפנים בבוקר ובערב ומייד לאחר מכן מורחת את הפנים בג'ל אלוורה בכדי לנטרל אדמומיות (גוון העור שלי הכי בהיר שיש ונוטה לאדמומיות) ומידי פעם מורחת קרם לחות של קליניק על בסיס מים במידת הצורך. אני חייבת לציין שבעבר לא השתמשתי בג'ל אלוורה והשתמשתי רק בקרמים ללחות אבל הם לא עשו לי טוב וגרמו להצטברות פצעונים אדומים על הלחיים, איזור ה- T במצח והסנטר. מאז שהתחלתי להשתמש באלוורה עור הפנים שלי הפך קורן יותר, בריא ולח ללא פצעים (ממליצה בחום גם לסובלות מאקנה פעיל). הייתה תקופה שגם השתמשתי בשמן קוקוס אחרי שקראתי אינספור המלצות על נפלאות הקוקוס, אבל מצאתי ששמן הקוקוס כבד מידי ולא נספג בעור והתחושה דיי מגעילה, אז ויתרתי על התענוג.

 

בואו נעבור לסבון שאני נוהגת להשתמש בו:

CHANEL – מוס סבון קלינסר מקציף לשטיפה Precision Mousse:

סבון הפנים של CHANEL

סבון הפנים של CHANEL MOUSSE DOUCEUR

הוראות שימוש:

  1. הרטיבי את הפנים במים.
  2. מרחי כמות קטנה מהסבון על הפנים ועסי את העור בתנועות סיבוביות.
  3.  שטפי במים את הסבון מהפנים.

ההבטחה:

סבון הפנים של שאנל מיועד לשימוש יום יומי עד פעמיים ביום. שאנל מבטיחים עור פנים נקי ולח ומניעה עתידית מפני היווצרות נזקי שמש/ פיגמנטציה.

"A rinse-off foaming mousse cleanser and makeup remover for normal-to-combination skin with the de-polluting power of Tulip Tree Extract and the emollient properties of Mallow Extract. Gently purifies while respecting skin's eco-balance, with moisturizing effects"

מה בפועל קרה ומה דעתי על המוצר:

שאנל הוא סבון הפנים הראשון שרכשתי בסכום כזה של 180-200 ש"ח (בסופרפארם). עד אז תמיד הסתפקתי בסבוני פנים של עד 50 ש"ח במקסימום. ההבדל העצום בעצם והבולט ביותר הוא שהסבון של שאנל לא מייבש את הפנים שלי כמו שהסבונים הזולים ייבשו. שמתי לב שבשימוש בסבון פעמיים ביום הפנים שלי הופכות אדומות, אז אני משתמשת בו רק פעם אחת ביום. התאהבתי בסבון הזה ונכון לכרגע אני לא מתכוונת להרפות ממנו. יש לו ריח קטיפתי ונעים והמרקם קרמי, הסבון מקציף בקלות וגם נשטף בקלות ואין צורך לשים כמות גדולה של סבון, מספיקה טיפה קטנה מהסבון הקרמי כדי להקציף את כל הפנים – לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה.

ועכשיו, למרות שלא צוין שהסבון מטפל בפגמי עור, אני אתייחס לזה בכל זאת כי שואלים אותי המון: לגביי טיפול בפגמי עור, לאורך הזמן ובשילוב הסבון עם ג'ל האלוורה שמתי לב שכתמי הפוסט אקנה ונזקי השמש החלו להיעלם עם הזמן, אם כי לא באופן מוחלט (אני משתמשת בסבון של CHANEL כבר במשך חודשיים רצופים), אז אני לא יכולה להגיד באופן ישיר שסבון הפנים של CHANEL או ג'ל האלוורה הם אלו שגרמו לטשטוש הכתמים מהפוסט אקנה, לדעתי זה פשוט הזמן שעשה את שלו והיטיב עם העור שלי. מה גם שזה הגיוני כי הסבון לא מיועד לטיפול בנזקים שכבר קיימים על העור, אלא מונע היווצרות פגמים עתידיים. ואכן, כשיצאו לי פצעים לפני מחזור (סיוט חיי חח) לא נשארו לי כתמים על הפנים – אז אני מרוצה.

מסקנה סופית:

אם בא לך לפנק את עצמך אני בהחלט ממליצה לקנות את סבון הפנים הזה או לחילופין אם עור הפנים שלך רגיש לסבונים הזולים שמאדימים את הפנים ומייבשים אותם באופן גס.

 


ונעבור לסבון נוסף, הסבון של Neutrogenara – סבון קרמי (כי ביקשו ממני לעשות עליו סקירה):

הסבון של

הסבון של Neutrogenara

 

את הסבון של Neutrogenara אפשר להשיג בכל סופר, מבחינתי הוא נמנה ביחד עם הסבונים במחיר הזול – למרות שהוא בין היקרים שעל המדף לצד הסבונים שעולים 20 ש"ח-30 ש"ח. הסבון הזה נע בין 50 ש"ח – 60 ש"ח. הוא קרמי והמרקם שלו מרגיש כמו קרם מוצק יותר מכל סבון נוזלי אחר. מספיקה כמות קטנה לניקוי של כל הפנים, הוא אינו מקציף אבל הוא מנקה את הפנים באופן טוב. הסבון הזה מייבש את הפנים ולא משאיר לחות טבעית, מה שאומר שהפנים הופכות אדומות. לאחר השימוש חובה למרוח קרם לחות על הפנים או ג'ל אלוורה אחרת העור יתחיל להפריש עודף חלב (מה שגורם להופעת פצעונים-לא כיף). לגביי הריח, אני פחות מתחברת, יש לו ריח חמוץ, אני חושבת של אשכוליות.

אז למה אני בעצם משתמשת בסבון קרם הזה?

מידי פעם (פעם בחודש – רק בקיץ) אני מרגישה צורך לייבש את הפנים כמו שצריך בכדי למנוע הופעת פצעונים. ככה אני בעצם שומרת על עור פנים חלק מפצעים. הסבון הזה היה הטוב מבין כל השאר שהשתמשתי ממשפחת ה"זולים" (בואו נכנה אותם ככה).

 

 

נתראה בפוסט הבא XOXO

שיהיה סופ"ש מקסים לכולכן

כתיבת תגובה