סקירה קליניק – clinique

החלטתי לעלות פוסט שיעסוק במוצרים של קליניק בהם השתמשתי לאורך זמן. בתור חברת מועדון של קליניק, אני חייבת להודות שיצא לי להשתמש ברוב המוצרים שלהם. אין קרם לחות שלא יצא לי לנסות- על בסיס ג'ל, על בסיס מים, עם/בלי לחות מוגברת, הכל מהכל. ויש לי דעה, על כל אחד מהמוצרים האלה, ובא לי כמובן לשתף אתכן.

care-rutine

מוצר 1 Redness Solutions:

המוצר הראשון שאני הולכת לדבר עליו הוא קרם הלחות redness solutions, שמבטיח לטפל באדמומיות הפנים.

רכישה: רכשתי את הקרם בסניף של קליניק בראשון לציון – קניון הזהב, בעלות של כ- 260-280 ש"ח.

מה בעצם מבטיחים לנו בקליניק: "קרם לחות עדין במיוחד, לא-שומני, מרגיע במהירות אדמומיות וגירוי, מעניק הקלה מיידית להגעת העור, מחזק את העור כנגד נזקים הנגרמים מהסביבה, אידאלי לעור רגיש במיוחד".

מה בפועל קרה: עוד כשהגעתי לסניף של קליניק ידעתי מראש שאני הולכת לקנות קרם לחות שיטפל בבעיית האדמומיות החמורה שלי שמתפרצת באופן קבוע באזור המצח ליד הגבות ובלחיים. כשביקשתי מהדיילת להתאים לי קרם לחות ייעודי למטרה זו היא מייד שלפה את הקרם הירוק והציגה אותו כפיתרון. כמובן שכלקוחה קבועה של קליניק החלטתי מייד לרכוש את המוצר ולהתנסות בו. לקרם אין ריח מבושם, אבל הוא כן בעל ריח שאין לי דרך להגדיר אותו, אפשר לומר שהוא מריח בערך כמו "קרם טיפולי" שקונים בבית מרקחת (אני לא נגד, פחות הפריע לי). גוון הקרם הוא ירקרק והמרקם קרמי ולא נוזלי. כשמרחתי את הקרם על הפנים הרגשתי שהוא לא נמרח בקלות כמו קרמים אחרים בהם השתמשתי, והייתי צריכה להשתמש בכמות גדולה יותר מבדרך כלל לכל הפנים. הקרם הספיק לי לחודשיים – בשימוש יום יומי של בוקר וערב. לא הרגשתי שהוא סיפק לי לחות מספקת והעור שלי עדיין הרגיש יבש בחלקים מסוימים, אני חושבת שהסיבה לכך היא כי הקרם הזה משום מה לא נספג טוב בעור. לגביי האדמומיות – באופן חד משמעי לא נעשה שינוי או שיפור, לא באופן מיידי וגם לא לאורך כל החודשיים בהם השתמשתי בקרם.

מסקנה סופית: אם את מחפשת קרם טיפולי לאדמומיות, זה לא המוצר שיעזור לך. התבאסתי שבזבזתי על הקרם כמעט 300 ש"ח, כי אפילו בתור קרם לחות הוא לא תפקד כראוי. הייתה אפילו פעם אחת שהנחתי אותו מתחת למייקאפ כי נגמרו לי שאר הקרמים, וזה פשוט היה נראה מזעזע. לא ממליצה.

ציון: 1/5.

 

מוצר 2 Anti-Blemish Solutions Liquid Makeup – מייקאפ לטיפול באקנה:

רכישה: סופר-פארם, בעלות של 130 ש"ח ל-30 מ"ל.

מה בעצם מבטיחים לנו בקליניק: "תועלות: מטפל באקנה ומווסת שומן, מרגיש כה רענן, נראה כה טבעי. מייק-אפ נטול שומן שאינו מגרה. מסייע בהסוואת פצעונים ובנטרול אדמומיות. מרכיבים רפואיים מסייעים לטפל בהתפרצויות קיימות ומונעים מהן לשוב" (נלקח מהאתר הישראלי הרשמי של קליניק).

מה בפועל קרה: אני אקדים ואספר שהפעם הראשונה שרכשתי את המייקאפ הייתה לפני יותר מ-4 שנים כשהייתה לי התפרצות נוראית של פצעונים. חיפשתי מייקאפ שיהיה נטול שומן שלא יחמיר את מצב הפצעים ובנוסף שייתן כיסוי מלא לאקנה שהיה בגוונים של אדום סגול (שהיה מאד קשה להסתירם). מבחינתי המוצר הזה נותן כיסוי מלא כבר בשכבה הראשונה ואין צורך להשתמש בכמות גדולה של חומר, וזאת לעומת כל מייקאפ אחר שניסיתי. מרקם המייקאפ נוזלי והוא נמרח בקלות על עור הפנים, הגימור הסופי שלו הוא מט לחלוטין ואכן מווסת שומן, לדעתי הוא לא יתאים לעור יבש. המייקאפ נשאר לאורך יום שלם על הפנים ועדיין נראה טוב בסוף יום. בנוסף, כמעט ואין ריח למייקאפ, שמבחינתי זה פלוס אדיר כי אני רגישה לריחות חזקים. חייבת לציין שבמהלך השימוש במייקאפ לא היו לי התפרצויות של פצעים חדשים על הפנים ולאחר תקופה של חצי שנה כל הפצעים נעלמו (כמובן שהם נעלמו גם בזכות שגרת טיפוח נכונה שעליה אפרט בעתיד עם תמונות לפני ואחרי). יש רק 2 חסרונות שהפריעו לי, הראשון זה הגוון – יש לי גוון עור לבן שלג על גבול החיוור, והגוונים של המייקאפ כוללים מן פיגמנט "כתום", אני לא ממש אוהבת את האופן בו ה"כתום" נראה באור יום (למרות שבתאורה בערב/לילה זה נראה מעולה כי זה מסתיר את החיוורון), החיסרון השני הוא הלחות – בימים בהם הפנים שלי היו יבשות, מכיוון שייבשתי את הפצעונים בעזרת משחות ייעודיות, המייקאפ לא היה נראה מספיק טוב ונדמה היה כאילו כל העור שלי מקולף (אבל זו בערך בעיה שיש עם כל מייקאפ כשהפנים מיובשות בכוונה תחילה), אז אם הפנים שלך יבשות מאד ואת רוצה להשתמש במייקאפ הזה, רצוי שתדאגי להעניק לחות מירבית לעור הפנים לפני ההנחה של החומר.

מסקנה סופית: אני פשוט מאוהבת במייקאפ הזה, הוא הציל אותי כשכל מייקאפ אחר היה גורם להתפרצות פצעים. ממליצה בחום לכל אחת שסובלת מהתפרצויות של אקנה או פצעים, לכל אחת שמחפשת כיסוי מלא ולבעלות עור שמן.

ציון: 4.5/5.

 

מוצר 3 מי פנים, מי הסרה לעור עדין במיוחד – Mild Clarifying Lotion:

רכישה: סניף קליניק ראשון לציון בקניון הזהב, נרכש בעלות של כ- 130 ש"ח, 200 מ"ל.

מה בעצם מבטיחים לנו בקליניק: "פורמולה שפותחה על ידי דרמטולוגים מרככת ומרגיעה סוגי עור יבשים ורגישים. מסלקת תאי עור מתים כך שהלחות יכולה לעשות את עבודתה טוב יותר" (נלקח מהאתר הישראלי הרשמי של קליניק).

מה בפועל קרה: לא יצא לי מעולם להיות מרוצה כשהשתמשתי במי פנים של שלל חברות, ככה גם ממי הפנים של קליניק. אני לא יודעת להצביע על הבעיה, כל פעם שאני משתמשת במי פנים הפנים שלי הופכות יבשות באופן מזעזע ומאדימות באופן קיצוני. כך גם קרה עם מי הפנים של קליניק. קניתי את מי הפנים העדינים ביותר שלהם ולמרות זאת עור הפנים שלי הגיב בצורה לא טובה. את מי הפנים של קליניק החלטתי לקנות מכיוון שחוות הדעת נורא חיוביות לגבי המוצר, ואחרי שהתאכזבתי מחברות אחרות שמשווקות מי פנים, באמת רציתי לתת צ'אנס לקליניק. אני נורא אוהבת את העיצוב של הבקבוק, פחות התחברתי לריח.

מסקנה סופית: החוויות שלי עם "מי פנים" הן בכללי לא חיוביות, וגם קליניק לא הצליחו לשנות את זה. עור הפנים שלי הגיב באדמומיות קיצונית למוצר. ממליצה קודם לקחת דוגמיות ולהשתמש במשך שבוע לפני רכישה.

ציון: 1/5.

 

מוצר 4 dramatically-differenttm-moisturizing-gel – ג'ל לחות:

רכישה: סופר פארם/ סניף קליניק – ראשון לציון קניון הזהב, עלות 130 ש"ח, 50 מ"ל.

מה בעצם מבטיחים לנו בקליניק: "פורמולה שפותחה על ידי דרמטולוגים המשלבת לחות נטולת שומן עם מרכיבים לחיזוק העור. קרם הלחות היומיומי שלך מסייע לעור להיראות צעיר יותר, לאורך זמן" (נלקח מהאתר הישראלי הרשמי של קליניק).

מה בפועל קרה: אני משתמשת בג'ל הלחות הזה כבר 4 שנים רצופות ואני נהנית מכל רגע. קודם כל זה מוצר חובה לכל מי שסובלת מאקנה פעיל או מעור שמן. אני משתמשת בג'ל פעמיים ביום – בוקר וערב, וגם כשאני מורחת מייקאפ, והתוצאה מעולה. בנוסף, הג'ל נספג בעור בצורה יעילה והעור לא מרגיש דביק, הנקבוביות לא הופכות פעורות ולא מתפתחות בליטות של פצעים חדשים.

מסקנה סופית: מוצר חובה! ממליצה, ממליצה, ממליצה. ד"א, בעלות עור יבש, המוצר הזה פחות בשבילכן ועדיף לכן לקנות את הגרסה שאינה על בסיס ג'ל.

ציון: 4.5/5.

 

כתיבת תגובה